هتل آرتا، قشم

قشم یکی از محبوب‌ترین شهرهای جنوبی کشور برای گردشگران است که در فصل زمستان نیز به دلیل آب‌وهوای مطبوع، پذیرای مسافران داخلی و خارجی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل آرتای این جزیره بپردازیم.

سفر به قشم تجربه‌ای فوق‌العاده است که اگر با اقامت در هتلی باکیفیت همراه باشد، سفرتان فراموش‌نشدنی می‌شود. هتل ۴ ستاره آرتا یکی از انتخاب‌های مناسب برای اقامت در قشم است. آژانس‌های مسافرتی انواع تور قشم باکیفیت‌های مختلف ارائه می‌کنند که هتل آرتا قشم از بهترین آن‌ها است. این هتل در مرکز شهر قشم و در فاصله‌ی ۲۰۰ متری از ساحل خلیج‌فارس قرار دارد. هتل آرتا از هتل‌های تازه تأسیس جزیره‌ی قشم است که در فروردین سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. نمای این هتل تلفیقی از سبک کلاسیک و معماری عربی است. با ورود به لابی نیز با دکوراسیونی به سبک کلاسیک و مدرن مواجه خواهید شد. این هتل یکی از زیباترین هتل‌های قشم است. اگر در تور قشم شرکت کردید، می‌توانید با خیال راحت در هتل آرتا اقامت کنید، اینجا همه‌چیز بوی تازگی می‌دهد.

هتل چهار ستاره‌ی آرتا ۴ است و ۴۸ باب اتاق و سوئیت دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آرتا ۲ تخته، سه تخته، سوئیت‌های تک خوابه است. شما از پنجره‌ی برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل می‌توانید نمایی فوق‌العاده از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را به تماشا بنشینید. پنجره‌های دیگر هتل نیز به خیابان باز می‌شود. اگر کودک زیر ۴ سال دارید، اگر سرویس دریافت نکند، نگران هزینه نباشید؛ در این هتل هزینه‌ای بابت کودکان زیر ۴ سال دریافت نمی‌شود. خانم‌ها نیز اگر به‌تنهایی قصد سفر و رزرو اتاق در این هتل رادارند، با داشتن مدارک شناسایی معتبر می‌توانند در هتل آرتا اقامت داشته باشند.
مراکز خرید سیتی‌سنتر ۱ و ۲، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون فقط ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله‌دارند و به‌راحتی می‌توانید بدون نیاز به تاکسی به این مراکز سر بزنید و از خرید ارزان لذت ببرید. فاصله‌ی هتل تا اسکله‌ی مسافری شهید ذاکری کمتر از ۵ دقیقه با اتومبیل است. فرودگاه بین‌المللی قشم نیز فقط ۵۰ کیلومتر با هتل آرتا فاصله دارد. اگر در سفر به قشم قصد داشتید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این جزیره دیدن کنید، این مسئله را در نظر داشته باشید که اغلب این جاذبه‌ها خارج از شهر قرار دارند.
رستوران هتل در طبقه‌ی اول واقع‌شده و با ظرفیت ۱۲۰ نفر، صبحانه و ناهار به مسافران سرو می‌کند. کافی‌شاپ نیز در لابی قرار دارد و از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب، آماده‌ی خدمت‌رسانی به میهمانان است. کارکنان هتل آرتا رفتاری بسیار خوب دارند و به گرمی از مسافران استقبال می‌کنند.
از امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، نمازخانه، تلویزیون در لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، تاکسی‌سرویس، اینترنت در لابی و اتاق، تلویزیون آل‌سی‌دی در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، دستگاه واکس کفش و تبدیل ارز اشاره کرد.
هتل آرتا در بلوار شهید بهشتی قشم، میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم قرار دارد.

اگر می‌خواهید تور ارزان قشم پیدا کنید، به وب‌‌سایت نکست هالیدی بروید. در صفحه‌ی اصلی وارد بخش تور و سپس تور داخلی و قشم شوید. در این صفحه قیمت تورهای قشم را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با توجه به بودجه، زمان و شرایط خود، بهترین تور را بهترین قیمت رزرو کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.