هتل بالی، شهرستان خور

هتل بالی در شهرستان خور، استان اصفهان واقع است. هتل کویری بالی خور اولین هتل سه ستاره ویژه کویر نوردی در ایران است که در سال 1387 به همت بخش خصوصی به بهره برداری رسید. این هتل با موقعیت مکانی بسیار مناسب نسبت به مکانهای گردشگری و جاذبه های طبیعی کویر مرکزی ایران، بی شک یکی از بهترین اقامتگاهای حاشیه کویر مرکزی ایران محسوب میگردد که از امکانات شایسته ای در امر خدمت رسانی به مسافرین و علاقمندان طبیعت کویر برخوردار است. این هتل دارای 28 اتاق و 4 سوئیت است که کلیه اتاقها و سوئیتها از امکاناتی رفاهی همچون حمام ،سرویس بهداشتی، یخچال، تلوزیون و سیستم سرمایش و گرمایش برخورداراست. ازدیگر امکانات می توان به رستوران، کافی شاپ، حوضخانه سنتی، سالن بیلیارد و… اشاره کرد.
 
از ویژگی های حائز اهمیت این هتل میتوان به ارائه  خدمات گردشگری از قبیل برگزاری تورهای خانوادگی، برگزاری تورهای ماجراجویانه در کویر مرکزی و در اختیار گذاشتن راهنمایان مجرب ویژه مناطق کویری اشاره کرد.  سفر به مناطق جنوبی کویر مرکزی و حاشیه روستای مصر در بسیاری از موارد مشکلاتی را برای طبیعت دوستان ایجاد می کرد که با ارائه سرویس های خدماتی ذکر شده این مشکلات تا حدود زیادی کاهش یافته است. لزوم ارائه اطلاعات گردشگری به همراه راهنمایان مجرب از اصول اولیه گردشگری مسوولانه و هدفمند است که خوشبختانه در سیستم خدمتاتی هتل بالی به آن توجه شده است. ظرفیت استاندارد هتل بالی 85 نفر است که در مساحتی در حدود 5000 مترمربع احداث گردیده است. حفظ بافت سنتی و ترکیب آن با معماری مدرن  هتل بالی کویر را به یکی از زیباترین اقامتگاه های کویری ایران تبدیل کرده است. در زیر به مواردی از امکانات اقامتی هتل اشاره شده است:
 
25 باب اتاق 2الی 4 تخته
3 سوئیت با مساحت 60 الی 80 متری ویژه گروهای طبیعتگردی
فاصله تا روستای مصر 35 کیلومتر
فاصله تا روستای گرمه 15 کیلومتر
 

مدیریت این هتل را یحیی امینی بر عهده دارد که از مدیران باسابقه صنعت گردشگری ایران در سالهای طولانی است. برای دریافت اطلاعت بیشتر با شماره 09131254828 (سعید امینی) تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.